Reklamace a Vrácení

Reklamace - vadné zboží

Jak postupovat:

Pokud se na zboží projevila vada, máte právo ho reklamovat po dobu 24 měsíců od zakoupení.

Co připravit:

Dohledejte číslo objednávky a pokud možno, vyfoťte vadu.

Proces:

Vyplňte formulář C1 pro reklamaci a spolu s fotkami vady jej odešlete na e-mail info@zlatazirafa.cz.

Odešlete reklamované zboží:

Na adresu: Zlatá Žirafa s.r.o., ulice 5. května 137, 339 01 Klatovy. Do balíčku vložte vytisknutý nebo opsaný formulář.

Po obdržení zboží:

Zahájíme reklamační řízení a budeme vás informovat e-mailem.

Ze zákona:

Máme na vyřízení reklamace 30 dnů. Vždy se ale snažíme vše vyřešit co nejrychleji.


Odstoupení - vrácení zboží do 14 dnů

Jak postupovat:

Máte právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu.

Podmínky:

Zboží musí být nepoškozené, v původním obalu a nesmí nést známky opotřebení.

Proces:

Vyplňte formulář C2 pro odstoupení a odešlete jej na e-mail info@zlatazirafa.cz.

Zabalte zboží:

Ideálně do původního obalu, přiložte kopii faktury nebo číslo objednávky. Do balíčku vložte vytisknutý nebo opsaný formulář.

Odešlete balíček:

Na adresu: Zlatá Žirafa s.r.o., ulice 5. května 137, 339 01 Klatovy.

Vrácení peněz:

Jakmile balíček obdržíme, zkontrolujeme zboží a do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vám vrátíme peníze na váš účet.


Často kladené otázky (FAQ)

Kdo hradí poštovné?

Při vrácení zboží do 14 dnů hradí poštovné zákazník.

Při oprávněné reklamaci (vady) hradí zákazník odeslání, ale po vyřízení reklamace proplatíme zpět poštovné.

Kdy dostanu peníze?

Peníze vracíme do 14 dnů od přijetí balíčku a schválení vrácení nebo reklamace.

Musím mít originální obal?

U vrácení zboží je to ideální, protože zboží nesmí být poškozeno. U reklamací to není nutné.

Co když nemám fakturu?

Nemusíte mít vytištěnou fakturu. Číslo objednávky je pro nás dostatečné k dohledání nákupu.


Potřebujete poradit?

E-mail: info@zlatazirafa.cz
Telefon: +420 601 323 550

Rádi vám pomůžeme.