Reklamace a Vrácení
Reklamace - vadné zboží
Pokud se na zboží projevila vada, máte právo ho reklamovat po dobu 24 měsíců od zakoupení.
Dohledejte číslo objednávky a pokud možno, vyfoťte vadu.
Vyplňte formulář C1 pro reklamaci a spolu s fotkami vady jej odešlete na e-mail info@zlatazirafa.cz.
Na adresu: Zlatá Žirafa s.r.o., ulice 5. května 137, 339 01 Klatovy. Do balíčku vložte vytisknutý nebo opsaný formulář.
Zahájíme reklamační řízení a budeme vás informovat e-mailem.
Máme na vyřízení reklamace 30 dnů. Vždy se ale snažíme vše vyřešit co nejrychleji.
Odstoupení - vrácení zboží do 14 dnů
Máte právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu.
Zboží musí být nepoškozené, v původním obalu a nesmí nést známky opotřebení.
Vyplňte formulář C2 pro odstoupení a odešlete jej na e-mail info@zlatazirafa.cz.
Ideálně do původního obalu, přiložte kopii faktury nebo číslo objednávky. Do balíčku vložte vytisknutý nebo opsaný formulář.
Na adresu: Zlatá Žirafa s.r.o., ulice 5. května 137, 339 01 Klatovy.
Jakmile balíček obdržíme, zkontrolujeme zboží a do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vám vrátíme peníze na váš účet.
Často kladené otázky (FAQ)
Při vrácení zboží do 14 dnů hradí poštovné zákazník.
Při oprávněné reklamaci (vady) hradí zákazník odeslání, ale po vyřízení reklamace proplatíme zpět poštovné.
Peníze vracíme do 14 dnů od přijetí balíčku a schválení vrácení nebo reklamace.
U vrácení zboží je to ideální, protože zboží nesmí být poškozeno. U reklamací to není nutné.
Nemusíte mít vytištěnou fakturu. Číslo objednávky je pro nás dostatečné k dohledání nákupu.
