Reklamace a Vrácení

 

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

❤️

Děkujeme, že jste u nás nakoupili.
Pokud nejste s produktem spokojeni nebo se na něm objevila vada, rádi vám pomůžeme situaci vyřešit.
Celý proces je jednoduchý a rychlý.

Vyberte si kterou možnost chcete řešit

Reklamace
Odstoupení

Reklamace – Vadné zboží

Jak postupovat:
Pokud se na zboží projevila vada, máte právo ho reklamovat po dobu 24 měsíců od zakoupení.

Co připravit:
Dohledejte číslo objednávky a pokud možno, vyfoťte vadu.

Proces:
Vyplňte formulář a i s fotkami vady, odešlete na reklamace@zlatazirafa.cz

Odešlete reklamované zboží:
Na naši adresu: Zlatá Žirafa s.r.o., ulice 5. května 137, 339 01, Klatovy.
Do balíčku vložte vytisknutý nebo opsaný formulář.

Po obdržení zboží:
Zahájíme reklamační řízení a budeme vás informovat e-mailem.

Ze zákona:
Máme na vyřízení reklamace 30 dnů. Vždy se ale snažíme vše vyřešit co nejrychleji.

Odstoupení – Vrácení zboží do 14 dnů

Jak postupovat:
Máte právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu.

Podmínky:
Zboží musí být nepoškozené, v původním obalu a nesmí nést známky opotřebení.

Proces:
Vyplňte formulář a odešlete na reklamace@zlatazirafa.cz

Zabalte zboží:
Ideálně do původního obalu, přiložte kopii faktury nebo číslo objednávky.
Do balíčku vložte vytisknutý nebo opsaný formulář.

Odešlete balíček:
Na naši adresu: Zlatá Žirafa s.r.o., ulice 5. května 137, 339 01, Klatovy.

Vrácení peněz:
Jakmile balíček obdržíme, zkontrolujeme zboží a do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vám vrátíme peníze na váš účet.

Často kladené dotazy (FAQ)

Kdo hradí poštovné?
V případě vrácení zboží do 14 dnů hradí náklady na dopravu zákazník.
V případě oprávněné reklamace (vady) hradí poštovné za odeslání zboží zákazník, my ale po vyřízení reklamace proplatíme poštovné zpět.

Kdy dostanu peníze?
Peníze vracíme do 14 dnů od přijetí balíčku a schválení vrácení/reklamace.

Musím mít originální obal?
U vrácení zboží je to ideální, protože zboží nesmí být poškozeno. U reklamací to není nutné.

Co když nemám fakturu?
Nemusíte mít vytištěnou fakturu. Číslo objednávky je pro nás dostatečné k dohledání nákupu.

Potřebujete poradit?

Na e-mail: obchod@zlatazirafa.cz nebo telefon: +420 601 323 550

Rádi vám pomůžeme.