Reklamace a Vrácení

Reklamace – vadné zboží

Kam zboží zaslat:
Zlatá Žirafa s.r.o.
ulice 5. května 137, 339 01 Klatovy
E-mail pro dotazy a fotky: info@zlatazirafa.cz
Telefon: +420 601 323 550

Objevila se na zboží vada? To nás mrzí, ale vše napravíme. Právo na reklamaci máte po dobu 24 měsíců od převzetí.

Jak postupovat:
  1. Vyplňte formulář pro uplatnění reklamace.
  2. Pošlete nám ho spolu s fotkami vady na e-mail info@zlatazirafa.cz. Často dokážeme problém vyřešit i bez nutnosti posílat zboží zpět.
  3. Pokud bude potřeba zboží zaslat k nám, zabalte jej a spolu s vytisknutým nebo opsaným formulářem jej odešlete na výše uvedenou adresu.
Lhůta pro vyřízení:

Zákon nám dává na vyřízení reklamace 30 dnů, ale nebojte, snažíme se vše vyřešit v co nejkratším možném čase. O výsledku vás budeme informovat.

Odstoupení – vrácení zboží do 14 dnů

Adresa pro vrácení balíčku:
Zlatá Žirafa s.r.o.
ulice 5. května 137, 339 01 Klatovy
E-mail: info@zlatazirafa.cz
Telefon: +420 601 323 550

Nesplnilo zboží vaše očekávání? Nevadí, u nás máte právo zboží vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí.

Jak zboží vrátit:
  1. Vyplňte formulář pro odstoupení a pošlete nám ho e-mailem.
  2. Zboží vložte ideálně do původního obalu. Musí být nepoškozené a bez známek opotřebení.
  3. Do balíčku přiložte číslo objednávky a formulář. Balíček odešlete na adresu uvedenou výše.
Vrácení peněz:

Peníze vám vrátíme na účet do 14 dnů od chvíle, kdy nám dáte o odstoupení vědět. S výplatou však můžeme počkat do doby, než k nám zboží dorazí zpět nebo než prokážete jeho odeslání.

Často kladené otázky (FAQ)

Kdo hradí poštovné?

  • Vrácení do 14 dnů: Náklady na dopravu zpět k nám hradí kupující.
  • Oprávněná reklamace: Při uznané reklamaci máte nárok na proplacení nákladů na dopravu (v přiměřené výši). Stačí nám zaslat potvrzení o zaplacení přepravy.

Musím mít originální obal?

  • Vrácení do 14 dnů: Není to zákonná podmínka, ale velmi to doporučujeme. Pokud se zboží bez obalu poškodí, můžeme vám z vrácené částky odečíst náklady na uvedení do původního stavu.
  • Reklamace: Zde originální obal není vyžadován.

Nemám tiskárnu, co teď?

Fakturu u nás tisknout nemusíte, dohledáme si ji podle čísla objednávky. Pokud nemůžete vytisknout ani formulář, stačí do balíčku vložit ručně psaný lístek s vaším jménem, číslem objednávky a číslem účtu.


Potřebujete poradit? 

E-mail: info@zlatazirafa.cz
Telefon: +420 601 323 550

Jsme tu pro vás a rádi vám se vším pomůžeme.