Reklamace a Vrácení
Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží
❤️
Děkujeme, že jste u nás nakoupili.
Pokud nejste s produktem spokojeni nebo se na něm objevila vada, rádi vám pomůžeme situaci vyřešit.
Celý proces je jednoduchý a rychlý.
Vyberte si kterou možnost chcete řešit
Reklamace – Vadné zboží
Jak postupovat:
Pokud se na zboží projevila vada, máte právo ho reklamovat po dobu 24 měsíců od zakoupení.
Co připravit:
Dohledejte číslo objednávky a pokud možno, vyfoťte vadu.
Proces:
Vyplňte formulář a i s fotkami vady, odešlete na reklamace@zlatazirafa.cz
Odešlete reklamované zboží:
Na naši adresu: Zlatá Žirafa s.r.o., ulice 5. května 137, 339 01, Klatovy.
Do balíčku vložte vytisknutý nebo opsaný formulář.
Po obdržení zboží:
Zahájíme reklamační řízení a budeme vás informovat e-mailem.
Ze zákona:
Máme na vyřízení reklamace 30 dnů. Vždy se ale snažíme vše vyřešit co nejrychleji.
Odstoupení – Vrácení zboží do 14 dnů
Jak postupovat:
Máte právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu.
Podmínky:
Zboží musí být nepoškozené, v původním obalu a nesmí nést známky opotřebení.
Proces:
Vyplňte formulář a odešlete na reklamace@zlatazirafa.cz
Zabalte zboží:
Ideálně do původního obalu, přiložte kopii faktury nebo číslo objednávky.
Do balíčku vložte vytisknutý nebo opsaný formulář.
Odešlete balíček:
Na naši adresu: Zlatá Žirafa s.r.o., ulice 5. května 137, 339 01, Klatovy.
Vrácení peněz:
Jakmile balíček obdržíme, zkontrolujeme zboží a do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vám vrátíme peníze na váš účet.
Kdo hradí poštovné?
V případě vrácení zboží do 14 dnů hradí náklady na dopravu zákazník.
V případě oprávněné reklamace (vady) hradí poštovné za odeslání zboží zákazník, my ale po vyřízení reklamace proplatíme poštovné zpět.
Kdy dostanu peníze?
Peníze vracíme do 14 dnů od přijetí balíčku a schválení vrácení/reklamace.
Musím mít originální obal?
U vrácení zboží je to ideální, protože zboží nesmí být poškozeno. U reklamací to není nutné.
Co když nemám fakturu?
Nemusíte mít vytištěnou fakturu. Číslo objednávky je pro nás dostatečné k dohledání nákupu.
Potřebujete poradit?
Na e-mail: obchod@zlatazirafa.cz nebo telefon: +420 601 323 550
Rádi vám pomůžeme.